supersöta men ganska onödiga prylar

Efter att jag lunchat med Syster idag tog jag en sväng över Staden och tittade in i ett par av våra jättemysiga butiker!
 
Swärdska huset fyndade jag det lilla "&-tecknet" men eftersom regnet verkligen öste ner när jag skulle gå så bjöd butiksinnehavaren kvar mig och ett par andra kunder på en kopp te =) Snacka om service!
 
 
Den lilla "silver"brickan har jag fyndat vid ett tidigare tillfälle för en ynka liten krona och efter att jag ställde ljuset och fågeln på den tyckte jag att det saknades något. Inne på Blomsterhandeln Solrosen hittade jag dett lilla vita hjärtat som får fylla tomrummet men jag kunde helt enkelt inte hålla mig från att även köpa den lilla fågelholken trots att jag inte vet vad jag ska med den till ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0