Sniglar och solbränna

Äntligen kom värmen även hit till Staden! Jag brukar inte vara den som propagerar för att ge sig iväg på resor under sommaren eftersom Sverige verkligen är fantastiskt så här års. Men faktum är att t.o.m jag hade börjat knorra lite om att faktisk ge sig iväg på jakt efter solen...

Jag har varit ensam hemma idag och ägnat mig åt sysslor i trädgården. Stapla ved, rensa ogräs. slappat i en solstol. Lite så.

Vedstaplingen och ogräsrensningen resulteradde dels i närkontakt med äckelsniglar och jag börjar fundera på om det ens är ett krig värt att föra och dels i en snygg bonnbränna efter brottarlinnet som jag hade på mig. Tiden i solstolen finns inga bevis för att den ens existerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0