Slutspurten

Lite trött var jag allt när denna måndag tog sin början men med bara fyra skift kvar till semestern är det inte svårt att hitta orken att ta sig upp ur sömndimman. Tyvärr började väl inte arbetsdagen lika hurtigt som jag själv och jag har nu fått huvudbry som trolign inte kommer hinna redas ut denna veckan...
 
Efter jobbet har jag dock haft en mycket trivsam tillvaro tillsammans med sambon, middagen fick bestå av hämtmat och en härlig kvällspromenad har bidragit till att orken början komma tillbaka!
Förhoppningsvis har jag en stunds massage att vänta innan det blir tidig kväll för mig...
 
Så här efter att ha passerat 30 börjar jag finna mig i att somna tidigt och vakna i ottan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0