En riktigt trevlig dag

Idag känns det som att det är en ganska bra dag... jag vaknade 6.30 och det va så ljust och varmt ute att det inte ens kändes jobbigt att kliva ur sängen!
Håret hade underkastat sig tyngdlagen och kampen med mina ynkliga små strån behövde inte bli speciellt långvarig, klädvalet var självklart och jag småpysslade med lite onödigheter utan att det för den skull bidrog till att jag blev senare än vad som var ok innan jag tog en påse med kartong att lämna vid återvinningen på väg till jobbet och knallade iväg. Utan solglasögon, precis som jag lärt mig på sömnkursen!

Jobbet har varit helt ok, fick en hel del gjort, testade lite upplägg till redovisningar och lunchade med kollegan på den soliga trappen! Nu har jag frossat i vaniljyoghurt med russin i och tänker att jag inte alls kommer ångra detta när tiden är inne att dra igång projektet "att se över mina matvanor" igen, hmm....

Av dagen återstår en liten promenad... jag kom på att jag måste börja smått och avvaktar lite med löpträningen, av nån jäkla anledning så hjälper inte konditionsträningen inne ett dugg för att underlätta löpningen, why?

Är det fler än jag som inte kan jogga???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0