Takterassen på Protea hotell, Johannesburg

Börjar med favoritbilden! Poolen uppe på 26e vången med utsikt över Johannesburg =) Tyvärr var vattnet lite för kallt för en badkruka som jag själv men jag kan tänka mig att det inte skulle vara helt fel att ta med en god drick och slappa där en varm kväll när mörkret lägger sig över staden!





Precis vid utgången till terassen fanns ett stort gym med stora glaspartier längs väggen så man kunde se ut över staden när man svettades på löpbandet men för den som föredrar stillsammare träning fanns 'golfbanan' =)



Ytterligare en favoritbild! Hur svårt det än är att tro så var faktiskt inte ens min resväska så stor att jag kunde köpa med mig en sådan här hem... även om jag gärna önskat!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0