Nytt år - Gamla vanor

Har ni haft en bra nyårshelg?

Jag jobbade på nyårsafton och drog därefter i ilfart vidare mot en trevlig fest med, för mig, mer eller mindre kända personer. I det stora var helgen väldigt trevlig och som grädde på moset fick jag möjlighet att lösa endel praktiska saker som gör livet lite lättare att leva och sånt är ju alltid välkommet =)

Tyvärr har jag lite dåligt med bilder från helgen och därför tänker jag mig att jag lika gärna kan fortsätta mitt bloggande där jag slutade förra året... nämligen med alla dom bilder som jag skulle vilja lägga upp från bland annat Sydafrika och förhoppningsvis kommer nästa uppdatering redan  nu ikväll. Hoppas ni hänger kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0