Lyxigt avbrott i vardagen!

Denna vacka kommer innehålla en styck hotellövernattning och jag ser verkligen fram emot det! Det känns som en evighet sedan jag bodde på hotell men det är ju egentligen bara några veckor sedan... ändå får tanken på manglade lakan och hotellfrukost magen nästan att pirra lite grand =) (även om det faktum att jag högst troligt kommer tilldeleas en rumskamrat svärtar min rosaskimrande dröm en aning)



Dessa bilder är från tidigare i våras då jag spenderade en natt på Loka Brunn, ett ställe som jag absolut skulle kunna tänka mig att bo på några dagar som civilist, men då får gärna alla ombyggnationer som dom börjat med vid tiden för mitt besök vara klara!

Nu blir det dock en helt annan säng som jag kommer fördriva några timmar i, nämligen min egen! Och visst är den ju bäddad med manglade lakan men någon stor buffé frukost kan jag nog glömma att det serveras imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0