Tiden rusar ifrån mig...

Är som vanligt dålig på att uppdatera och nu börjar jag ha många bilder och minnen att bearbeta men jag hinner inte riktigt med det.
Jag grubblar endel i vanlig ordning men nu börjar det kännas som att jag trasslat in mig i grubblet så pass att jag bara blir snurrigare av varje tanke jag försöker tänka och jag önskar så innerligt att någon annan kunde ta över och bestämma över mitt liv.

Idag har jag i alla fall rett ut den närmaste månaden med min chef och summan av det hela är att mitt återtåg till jobbet flyttas fram till oktober, men jag vet nu ockå att jag hade så pass mycket tid att jag kommer få vara kvar på mina avdelningar. Jag har inte varit främmande för att byta arbetsplats med undantag för att jag känner mig otrygg när det kommer till hemtjänst och när jag nu fick veta att dom som blir omplacerade hamnade just där så känns det riktigt bra.

Tanken för dagen var att jag skulle ta en tur till Örebro och äta en god middag med en vän men eftersom jag dragit på mig en riktig snuva med tillhörande röstbortfall har jag fått skicka ett sms med återbud... hoppas att det inte ställer till bekymmer med tanke på att mottagaren jobbat natt och inte kommer läsa av tfn förens någongång efter lunch :S

Men nog om mig för tillfället... Hur har ni det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0