Terapiarbete

När tankarna blir för många på en och samma gång är det skönt att sätta sig ned och pyssla med något som kräver lite koncentration, för någon vecka sedan kom jag på att jag ville testa att göra en ny sorts halsband.



Själva tillverkningen fyllde sin funktion alldeles utmärkt och jag satt som förtrollad i nån timme tills det var klart, men i efterhand har jag kommit på en del saker jag skulle gjort annorlunda och eftersom mamma vänligt men bestämt tackade nej till att ta emot min skapelse (jag skulle gett henne det på mors dag, då hade hon inte haft nått val! hehe) så har jag bestämt mig för att plocka isär det igen och göra något nytt när jag får lust igen, lite återvinning så att säga! Det är både fint och bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0