Nu jävlar blir det vallgrav runt Borgen!

Igår fick jag veta att en granna aka. massörskan hade sett en manniska på Borggården för någon dag sedan och enligt uppgift ska detta varit en hane i grön jacka.

Jag blir så förbannad! Borgen ligger inte så till att man som av en händelse råkar ta sig innanför tomtgränsen och nu funderar jag på att gillra fällor runt om på mina ägor.
Jag undrar dock vad denne person var ute efter och vad jag skulle behöva locka med... kanske ska jag göra som 'Emil' och sätta ut en korv eller ska jag ta för givet att denne någon bara ville beundra naturen runt husknuten och kanske ställa upp ett litet bås där jag kan sitta och sälja biljetter för rundvandringar?

Jag har ju tidigare pratat om att anlägga en vallgrav och det kanske är dags för det nu. Problemet är bara att jag inte tyar med att gräva! Någon frivillig? ;)

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag föreslår fallgropar. På så vis får ni pool på dagen och användning för rishögen (som "täckningsmaterial") på kvällskvisten. win/win!

2010-06-09 @ 10:53:02
URL: http://lunascoop.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0