Utmaning nr 4

Det har blivit lite dåligt med utmaningar efter det att jag var iväg på min ubildning i början på februari och egentligen var det planerat att den fjärde skulle ske redan andra veckan på kusgården och då i form av karaoke.
Det visade sig dock att den gamala hederliga karaokemaskinen var utbytt mot nått singstar liknande spel vilket kändes lite trist så när dagen kom då sången skulle framföras och jag fick välja mellan barhäng/karaoke eller bloody mary i kollektivet var det inte svårt att bestämma sig!


Har man turen att fösas samman med närapå en handfull likasinnande är det synd och skam att låta tillfället gå en förbi!
Lägg för övrigt gäna märke till vårt nyttosnacks som jag satte ett par av gruppens hanar i arbete med att fixa! Dom kan bara dom vill =)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åja, jag ser nog chipsskålen i bakgrunden. :-) ses vi på folkan på lördag???

2010-02-25 @ 11:56:50
Postat av: allicen

'Hanna': chips? ^^ hur menar du nu? ;) jag åt inte ett enda... typ!



Nog blir det folkan allt :) hur ser förfestande ut för din del?

2010-02-25 @ 13:11:05
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0