Pyssel, size small

Under min sista lediga vecka fick jag helt plötsligt en väldigt lust att pyssla och det hela började med att jag hittade en liten moraklocka bland mammas loppis-grejjer...


Efter lite velande fram och tillbaka om hurvida den skulle bli vit eller svart bestämde jag mig till slut för att det nog skulle bli bäst med svart. Fader vår bidrog med färg och hade det inte varit för att det tog typ ett dygn för färgen att torka hade projektet varit klart på en dag! Nu tog det lite längre tid och då hinner ju den där första inspirationen lägga sig en aning men på det hela taget känner jag mig nöjd med slutresultatet!


 Nu återstår bara att få ordning på hyllan i köket där den ska stå!!


Kommentarer
Postat av: Vivi

Snyggt :)

2010-08-18 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0