Mer märkligheter

Under helgen har det fuskats i Borgen och inte helt otippat blev det chipsen som ställde till det häromkvällen. Faktum är dock att jag tidigare vid ett beskök på Tha Store hittade något som jag bara inte kunde hålla mig från att köpa...



 


Är det nått här i livet jag inte kan motstå så är det orden 'limited edition' och självklart var inte detta något undantag :)
Jag hade iofs inte så stora förhoppningar om att det ens skulle vara ätligt men döm om min förvåning när den här märkliga kombinationen föll mig i smaken! Jag har hört att det finns de som använder chips till mat och den här smaksättningen måste väl vara ultimat till det, hehe!

Snälla, om ni ser en sån här påse; köp den och berätta vad ni tycker... Är jag knäppare än vad jag själv trott???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0