Ljustemperatur

Idag är sista dagen att ladda upp bilderna i det senaste momentet jag jobbat med i skolan, uppgiften är uppdelad i fyra olika delar som ska redovisas med två bilder vardera, alltså 8 bilder.
Jag känner inte att jag riktigt förstått en av delarna så jag kommer inte lägga upp några bilder på det men jag har pratat med läraren vid ett flertal tillfällen och vi är överens om att det bara blir 6 bilder för tillfället.

Egentligen hade jag tänkt vänta med att publicera bilderna på bloggen tills jag fått in merparten av de omdömen som vi ska lämna till varandra i klassen men eftersom min lärare hörde av sig till mig om just bilderna på ämnet 'ljustemperaturer' så lägger jag in dom redan nu.

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0