Tvångsfoto

Idag måste jag ta några bilder till min skoluppgift och eftersom jag ska ta dom på elljuspåret precis i närheten av där far och mor bor så ringde jag och frågade om far ville följa med.

Han lät skeptisk och tyckte inte alls att det var något bra väder att fota i.
Jag är benägen att hålla med honom, men a girl has to do och allt det där ni vet... under dagen ska jag ut ytterligare ett par gånger för att att sedan avsluta det hela med att släpa dit syster efter mörkrets infall.

Om jag hade varit motiverad och lite kreativ skulle detta kunna bli jäkligt roliga bilder men jag tyar helt enkelt inte mer.
Jag är nöjd om jag får ihop en lagom serie att redovisa när det är dags!

Detta betyder dock att jag måste skynda mig iväg nu eftersom jag behöver vara hemma igen till reprisen av Idol som går klockan 11.30, jag vet ännu inte vem som åkte ut och det ska bli underbart att kunna logga in på nyhetssidorna igen efter programmet och öppna de inlägg på bloglovin' som jag misstänkt kan innehålla svaret, Vilket äventyr jag lever i =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0