God morgon!

Är det ine märkligt att man kan vakna och vara aptrött men utan att på villkors vis kunna somna om? Detta hände mig idag och när jag kom på att jag då kunde ligga hur länge som helst och mysa under mitt gudomliga täcke tog det inte lång stund innan det inte alls kändes lika frasig som det brukar gör på morgonen :( Why???

Istället valde jag att kliva upp, göra frukost som jag delade med lilla Tea och har redan hunnit pricka av två av dagens 'to do'!
Det var visserligen bara två mail som skulle skrivas och det som återstår på listan känns aningen mer segdraget att slutföra men jag har goda förhoppningar om att klara av i alla fall en del.

På tal om Tea föresten så gör hon mig för ovanlighetens skull sällskap vid datorn, ena stunden ligger hon på hyllplanet här brevid och spanar för att i nästa kliva runt överallt med öronen vikta på ett mycket suspekt sätt och försöka lura mig att sticka fram en arm eller näsa för att 'kela' men som hon sen kan labba till med en rak tass. och jag som delade med mig av pålägget från mina frukostmackor till henne... det är tacken det :(

Kommentarer
Postat av: Linnis

Var pålägget hon fick ankommet?

2009-11-25 @ 10:24:12
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: allicen

'Linnis': Det dög ju åt mig... men det säger ju egenligen inte så mycket :P

2009-11-25 @ 10:26:08
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0