En bild i timmen

I Måndags förmiddag fick jag se att den nya skoluppgiften bestod av att ta en bild i timmen, min dag var inte riktigt kompatibel med att springa omkring med kameran och försöka "hitta nya vinklar" utan det fick helt enkelt bära eller brista.















Utöver dessa bilder har jag tagit ytterligare ett par stycken med olika personer som huvudmotiv, jag har dock inte frågat om dom godkänner att jag lägger upp bilderna här så därför väljer jag att avstå.

Tanken är att bilderna skall fungera som skisser inför nästa delmoment som påbörjades direkt efter redovisningen igår. Det går ut på att man väljer ut en av bilderna som man vill fördjupa sig i och presenterar den då som en bildserie.
Jag har ännu inte kommit på hur jag ska göra så kom gärna med åsikter om vilken bild ni tycker att jag ska välja och gärna även förslag på hur fördjupningen i så fall skulle kunna se ut!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0