Det är jag som stämmer!

Rubriken till det här inlägget är ett citat sagt av någon i min syskonskara, det kan vara jag, det är jag inte det minsta främmande för, men det kan lika gärna varit någon av mina systrar... det finns likheter så att säga ;)

Vem det är som stämmer idag är det dock ingen tvekan om...


Lite senare ikväll ska jag iväg på möte och då måste jag tyvärr lämna ifrån mig klubban, men fram tills dess springer jag omkring i Borgen och klubbar både det och det andra (dock inget som lever). Det senste som tagits upp är hurvida jag ska ta en kopp te innan jag åker eller inte och just nu ser det ut att kunna bli ett enhälligt beslut på att så skall göras.

Föresten kan jag inte låta bli att tycka att vi har en galet ful klubba... den dagen jag får någonting att säga till om på riktigt skall det till lite mer blingbling på den fronten! och då ska givetvis mina initialer graveras in på sidan! Någon däremot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0