Värderingen

Banktjejen har just åkt efter att ha sett delar av Borgen som inget mänskligt öga tidigare skådat... foton har blivit tagna som jag inte ens skulle lägga in på bloggen om jag fick en miljon för dom och grannarna sittermed all säkerhet just i denna stund och gottar sig i skvallret att dom nog kommer få nya grannar eftersom en bil med loggan 'svensk fatighetsförmedling' stått parkerad på borggården i en timme.

Men ack så fel som har!
Ingen försäljning stundar what so ever, utan det är helt enkelt bara mitt storhetsvansinne som ska få en lite bost av att veta vilka värdeförändringar som skett med borgen sedan den intogs för några år sen!
Banktjejen tyckte att köket var väldigt fint och även att renoveringen var klokt genomförd... att börja med dom stora viktiga sakerna och att inte gå för fort fram utan ta tid på sig att känna in vilka behov man verkligen har! =)

Hittills är jag nöjd så nu väntar jag med spänning på att se om jag blir nöjd med hennes utlåtande om värdet också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0