Örebro

Det blev en lång dag i den stora staden Örebro idag! Utbildning, shopping och middag...
Dagens utbildning var mycket givande och nu gäller det att se till att försöka använda sig av allt nytt jag lärt mig innan det glöms bort igen :)

Shoppingen blev otroligt billig, tvålpumpen jag letade efter fanns inte i Örebro heller och handdukarna hade fel färg... tänk så enkelt det kan bli ibland!
Efter avslutade ärenden körde min ängel 'vägen förbi' staden och lämnade av mig här hemma och då fick jag även chansen att klämma lite på bebismagen!!!
Det är helt galet att det kan ligga bebisar i magar sådär! Hoppas jag hinner med att se henne nån mer gång innan det är dags...

Nu är det dock snart dags att försöka få några timmars sömn så jag är pigg när jag ska ta bankmänniskan på rundvandring i Borgen! hoppas att man får veta resultatet av värderingen direkt, för jag är verkligen jättenyfiken på vad hon kommer att säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0