Sista!(?)

För nån vecka sen sa jag hej då och trevlig semester till mina arbetskamrater, vad jag inte visste då var att jag inte hade så bra koll på schemat och för någon dag sen upptäckte jag att jag hade ett skift kvar!
Gissa om jag blivit retad för att jag dök upp där idag, haha!!!!

Nu tror jag dock inte att jag missat nått mer utan planen som det ser ut nu är utbildning, semester, kampanjer och först efter det kommer det stora frågetecknet... har jag tur blir det mer utbildning och om jag har mindre tur så blir det tillbaka till det gamla vanliga igen.
Jag håller tummarna för att allt kommer gå som jag vill för annars vet jag inte hur jag ska göra för att stå ut =)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Sicken tur att du kom på att du skulle dit...

Du detta kommer att gå så bra så bra....

Lycka till i Geneve nu...

2009-05-22 @ 16:29:40
Postat av: allicen

"Ulle":

Ja det va en jäkla tur :) Fast det va en tjej där som trodde att hon vikade för mig så det kanske inte hade varit nån som märkt nått om jag missat det, haha!

2009-05-22 @ 20:39:01
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0