Pelaren

Idag blev den sista väggen färdigkaklad så imorgon ska det fogas och om gud vill så levereras inredningen imorgon så att den kan börja monteras på måndag! Jag håller tummarna så hårt det bara går för nu vill jag få det här klart någon gång...


Som synes är även 'listerna' runt fönstret (och även dörren) grundmålade så imorgon är det dags att lägga på första lagret med färg! =)
Tanken är ju att duschen kommer stå i det högra hörnet och att det ska sitta en handdukstork vid den bruna pelaren...

Kommentarer
Postat av: Linnis

:D Ska bli kul att få komma och kissa in Blekhems nya toalett sen :)

2009-05-07 @ 21:12:27
Postat av: allicen

"Linnis":

Nått kissande i den nya blanka toaletten vet jag inte om jag tillåter... då kommer jag ju förr eller senare bli tvingen att städa :S

2009-05-07 @ 21:23:01
URL: http://allicen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh va fint det blir :) Super nice! Ha en jätte fin helg! Kram Jenny

2009-05-08 @ 23:21:04
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Vivi

Snyggt!!

2009-05-09 @ 15:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0