Orka

Jag fixar inte det här längre!

Jag har spenderat en hel del tid med att stå och glo in i badrummet för att se om det blir fint och om jag är nöjd, just för tillfället känns det som att jag kommer att bli nöjd, men när jag stod och tvättade rent kakelplattorna slog det mig plötsligt att det stack upp ett litet rör ur golvet strax under rören som kommer ut ur väggen för varmt och kallt vatten till handfatet.

Eftersom jag är ganska hemma i byggbranschen gissar jag att det är ett avloppsrör, vilket är fint och bra att ha i ett badrum där man har ett handfat.
Ännu finare och ännu bättre skulle det väl förtåss vara om även avloppsröret kommit ut ur väggen med tanke på att kommoden är vägghängd.

Jag blir tokig! och jag vet faktist inte om jag kommer att fixa allt som händer både med och omkring mig nu...
Giv mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0