Mitt eller Borgens?

När banktjejen var här idag lämnade hon en lista över vilka saker som hör ett hus till och som alltså ska vara kvar vid en ev försäljning (om man inte meddelar köparen något annat vill säga).
Jag ögnade igenom listan och det mesta visste jag redan om, men däremot höll jag på att få en stroke när jag läste: m a n g e l.

Jag kommer vara banktjejen evigt tacksam över den här upplysningen och jag ska sprara informationen i en tankevrå med högsta tänkbara säkerhet inför ev behov i framtiden!
 
Min mangel är MIN!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åååå... vill också ha en mangel! Ta och flytta nu så köper jag borgen och mangel ska ju ingå då ;)



(Härligt med manglade lakan!!!)

2009-05-14 @ 17:40:32
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Haha! Det blir en dyr mangel om du ska köpa ett helt hus för att få den :) HUR dyr just min mangel kommer bli återstår att se när värderingen är klar, men jag återkommer med ett utgångspris ;)

2009-05-14 @ 18:19:54
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0