Lila

Besöket som snickarens handyman förärade mig med idag måste nog ha slagit något rekord i att vara kort... fem över halv sju ringde han på dörren och ungefär tio i sju åkte han sin väg igen och lämnade mig med ett ljuslila badrum :S
Det hade ju inte skadat att få sova nån timme till och dom kunde gjort den sista strykningen med fuktspärren vid nån lite mer kristlig tid!



Imorgon ska det sättas kakel!
Om det nu inte blivit nån miss med färgen på fogen... jag har glömt säga att jag vill ha vit och det skulle inte förvåna mig om dom har tänkt ta grå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Med grå fog så syns inte smutsen så mycket, ett litet tips bara!

2009-05-06 @ 12:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0