Intervjuad

Idag har jag tagit mig till kontotet trots att det är stängt och jag har ledig dag... jag hade nämligen bokat tid för att göra den där intervjun nu på förmiddagen och då passade det bra att hålla till här i lugn och ro!
Vet inte när intervjun kan tänkas bli publicerad men jag blev lovad att jag skulle få läsa igenom texten först i alla fall, så kanske kan det hända att jag förvarnar lite här på bloggen om när det kan tänkas bli.

Hade planerat att ta mig till biblioteket innan det är dags att bege sig hemmåt också men dom verkar inte öppna före kl 13 så nu vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med fram till dess... en mellanmålsfika på kondiset i stan hade ju inte varit fel, om jag bara kan hitta nån mer dagdrivare som kan göra mig sällskap ;)

Vad har du för dig idag?

Kommentarer
Postat av: Anna

Hade vi vart friska här hade vi joinat dig direkt, jag och Tovan!



Ser fram emot läsningen sedan, bra att du förvarnar så man kan ladda upp med en extra kopp morgonkaffe =)

2009-05-18 @ 11:54:02
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Det hade varit trevligt! Nu fick det bli lunch hemma i borgen istället och en extra vända för att gå till bibblan :(

2009-05-18 @ 12:09:44
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0