God Morgon!

Skulle haft sovmorgon idag om det inte varit för att jag fick kasta mig ur sängen strax efter halv 7 då snickarens handyman ringde på dörren, idag var både jag och Tea ungefär lika sugna på att bli störda i vår mysiga morgonsömn så jag unnade mig att slösa bort någon minut med att bara stå och gosa med den nyvakna stackars katten innan hon smet iväg för att gömma sig undet överkastet på gästsängen.

Även idag kommer det bli att besök i staden som är full av minnen, Örebro... det är demensubildning genom jobbet som står på agendan och jag hoppas att den är mycket givande eftersom jag missar lite annat som skulle varit kul att göra!
Men nu blir det snart dags för frukost och efter det återstår att se om det blir en stunds vila på soffan eller om jag ska sparka igång dagen på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0