Sliten

Idag känner jag mig lite smått folkilsken så här efter arbetsdagen, det är alldeles för mycket krångel och på tok för lite struktur för att jag ska kunna hålla humöret uppe. Det ska bli skönt att få jobba i på hemmaplan imorgon!
Vet inte riktigt vad det är som gjort mig så uppretad men men jag hoppas att det snart dyker upp nått som får mig vid gott mod igen för det är ju riktigt jobbigt och gå runt och vara grinig hela tiden.. speciellt som jag inte har nån att gnälla av mig till utan får gå och lyssna till mina egna gnälliga tankar hela tiden, uscha! :)

Kanske är det för länge sen jag städade och det här är någon form av abstinens, för det känns som att jag längtar lite efter att få dra igång damsugaren och gå loss lite här i borgen... om jag bara orkar stå på benen vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0