Nu får det vara nog med jobb, Borgen blir eftersatt!

Nu har jag faktiskt lyckats läsa i nästan två timmar :) det är ju det som är uppgjort i min deal, men det håller ju inte alltid i praktiken... tack och lov ligger jag lite före planeringen så jag tror att jag kommer kunna hänga med!

Tyvärr kör jag ju fast hela tiden eftersom det inte står allt som ska i boken som jag har... imorgon får jag dock låna Edas bok när hon är klar med den! Hon har fel bok men ändå finns allt som vi behöver veta med i den! Mycket märkligt tycker vi men jag är glad åt det faktum att hon faktiskt fick fel bok så att vi upptäckte det och inte minst är jag glad att hon gör sitt arbete mycket fortare än mig så att jag också hinner få "rätt" bok!

Nu blir det lugnt här hemma med lite småplock innan det är dags att bänka sig vid tv för ännu ett avsnitt av Grey's! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0