Kloka ord från en stor man

Jag har ju gått i valet och kvalet om hurvida jag verkligen ska fullfölja 'Genèveskolan' som jag har börjat på eller inte... det är mycket nytt, det är skrämmande och det är tufft.
Mycket möjligt är att det är för mycket nytt, för skrämmande och för tufft!
Jag försöker att intala mig själv att jag fixar det, det finns ju uppenbarligen nån som tror på mig eftersom jag har blivit nominerad till den här platsen och jag inser ju att om jag hoppar av kan jag glömma att jag får någon ny chans men ändå känner jag mig inte helt bekväm i att fortsätta...

Men så kom jag att tänka på något som Magnus Samuelsson sa i 'Let's Dance'-finalen när han berättade att först tänkt tacka nej till att vara med i programmet:

Om jag tackar nej skulle det bero på att jag inte vågar och så får det inte vara!

Precis så är det... om jag hoppar av det här nu så är det för att jag inte vågar genomföra det och så får det absolut inte vara!!!

Kommentarer
Postat av: Linnis

Jag tror att det kommer gå bra :) och glöm inte mig imorgon! Kram

2009-03-30 @ 23:01:44
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Cessa

De är klart att du inte ska hoppa av du kommer ångra dej om du gör de. Om de sen visar sej att det inte va de du ville göra så är du i alla fall en erfarenhet rikare.

2009-03-31 @ 09:16:24
Postat av: Anonym

Kämpa på! I livet ångrar man bara det man inte gjort! Kramis

2009-03-31 @ 15:34:25
Postat av: Anna

Tycker det är sååå kul för din skull och det är nästan så det pirrar i magen på mej med =) Håller med ovanstående talare =)



Lycka till med allt!



Kram

2009-03-31 @ 16:27:33
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: chaos

Den anonyma posten var mitt, tydligen försvann jag där! Kramis

2009-04-02 @ 11:26:14
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0