Hittat hos Anna...

Här kommer sveriges länsta lista so jag hittade hos Anna nu på morgonen :)

Lovar du att vara ärlig?
I dom flesta fall (se nedan t.ex.)
Du heter: Allicen
Smeknamn: Elis, Tufflan
Beroende av: Att få vara mig själv
Vad tror folk om dig? Endel tror att jag är väldigt negativ, andra ser det som konsekvenstänkande. Kanske även att jag är feg.

Hur imponerar man på dig? Med kuskap
Brukar du skratta för dig själv? Haha! JA!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Ring när du orkar :)
Var bor du? På Gräddhyllan
Trivs du där: Japp! mitt hem ÄR min borg

Äger du några converse: Nej, kommer nog aldrig att göra heller
Sprit, cider, vin eller öl: Cider eller vin
Brukar du bli för full: Oftast inte men självklart händer det...
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Pollen och egentligen även katter och stenfrukt

Nästa mål i ditt liv: Hitta mitt drömjobb
Hur svarar du i mobilen: Med mitt förnamn
Vem ringde du senast? Kommer inte ihåg :S
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Skulle vi jobba idag?
Antal timmar sömn inatt: 11, tack för väckningen! kunde sovit ett dygn annars...

Sov du ensam: Nej
Brukar du komma i tid: Ja, jag anser att det är väldigt respektlöst att komma sent               
När mår du bra: När jag hinner med att göra det jag vill och inte bara det jag måste
När blev du fotad senast: På kursen under helgen
Hur känner du dig nu: Täppt i näsan och lite hungrig

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Jag har inget emot välvårdade fötter men det är ju tyvärr inte så vanligt med sånna så generellt undviker jag nog helst närkontakt.
Vad saknar du: en hel del, vissa saker mer än andra... lovely sis, vänner som man inte träffar, sommaren, en bil...
Hade du en bra kväll igår: en lugn hemmakväll är sällan otrevlig
Favorit dryck på morgonen: Te

Rakar du benen: Ja, vid behov ;)
När brukar du oftast gå och lägga dig: vid 23 tiden
Är du blyg? Ja, väldigt! men det beror mycket på vilken situation det gäller

Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än brev: Jag vill ha både och!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, men jag har inte upplevt det själv
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Löneförhandla
Är du nöjd med ditt liv: Inte till 100%
Är du bortskämd: Det beror på vad man menar, jag har aldrig fått allt jag pekat på, men jag har heller aldrig saknat något av vikt

Vad gör du i morgon: Tar andra bästa tåget till Kumla
Vad är det värsta du vet? Orättvisor och elaka människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Precis lagom
Vad längtar du till? Lugnet som kommer råda på gatan när grannen tar in sin ylande hund
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja

Vad är det finaste du fått? Friheten
En speciell dag du minns: Det finns många dagar dagar att minnas, en del med mer glädje än andra
Hur gammal är du: fyller snart 27
Om fem månader: Står jag förhoppnigsvis på startlinjen till mitt nya liv :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen i första läget, då vill jag vara ensam

Vilken tid gick du upp idag: Ca 9
Vad ska du göra ikväll: Stöka runt i borgen
Är det okej att gråta: Ja, jag kan i alla fall inte undvika det lite titt som tätt!
Laddar du ner musik och film från Internet: Nej, men skulle nog göra det om jag kunde
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Utbilda mig

Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, man ska ha det man trivs i
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Det beror på om jag är ledig eller inte
Har du piercing: Nej, bara hål i öronen
Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Det vet jag inte ännu
Solar du ofta: Bara om solen skiner
Är du bra på att laga mat: Nja...
Gillar du att dansa: Mycket!
Är du flygrädd: Ingen aning.. det visar sig den sista maj!
Hur vig är du: På vilken skala?
Vad dricker du helst när du är törstig: Saft
Vilken är din favoritglass: Sandwich
Tror du på ett liv efter döden: Ja
Tycker du om sushi: Har aldrig smakat
Vad äter du helst när du ser på film: popcorn på bio, men hemma är det olika

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Nej, jag tycker om att gå till tandläkaren
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll
Vilken ögonfärg har du: Gråblå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Allt för ofta

Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Omöjligt att svara på... promenerar när tid och lust finns
Senaste låt du hörde: Vet inte :S
Vad gör du på helgerna:  Lite olika, jobbar, pysslar, träffar vänner/familj, städar...


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul att läsa =)



2009-03-30 @ 15:09:57
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Synd bara att man indirekt blev omnämd i den där listan, men smset var väl rätt snällt skickat på förmiddagen ändå?

2009-03-30 @ 18:41:42
Postat av: allicen

"anonym":

Är det synd? Smset gjorde iaf inte mig något!

2009-03-30 @ 20:17:16
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0