God morgon!

Idag är jag uppe tidigt :) Det är bra det eftersom jag ska åka till Örebro imorgon och då skadar det ju inte att komma in i en normal dygnsrytm!
Under dagen ska jag upp till staden och besöka Jossan för att klippa mig... det är verkligen på tiden för jag har gått och blivit helt vildvuxen :S

För tillfället sitter jag och väntar på mail från min gamla gymnasieskola i MellanStaden och det är väl lite det här som är nackdelen med mail då jag egentligen skulle vilja få besked på en gång om hurvida vi kan åka dit och besöka dom eller inte!
Jag är iofs lite rädd för det där besöket egentligen med det är nog bra för personligutveckling.nu projektet att komma tillbaka dit...
Nåväl, nu ska jag kolla alla mina bloggar och sen har jag ytterligare ett samtal att ro i land innan jag måste be om nya uppgifter!

Kommentarer
Postat av: AKP

Ja, det är ju oxå ett sätt.

Men de som är jobbigt är ju för den som skrivit.

Om jag skriver här nu tex. och "förväntar" mig ett svar. då måste jag gå in här flera ggr om dagen och kolla ifall du svarat.

Förstår du hur jag tänker? =)

Det ultimata är kanske att svara i sin egen och sen kopiera svaret till den berörde. Kanske? =)

2009-03-12 @ 09:44:40
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

hihi nu fick du plus i kanten, fortsätt smöra ;)

hihihi

Ja precis, man ska ju ha tiden oxå

2009-03-12 @ 10:01:28
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0