God morgon!

Idag har det dragit in ett ruskigt snöoväder över staden och för min del kommer det bli inneaktiviteter idag!
Det gör mig iofs inget eftersom jag tycker att den här helgen blev så kort... kom hem 'sent' i fredags och så är det dags att dra iväg imorgon förmiddag igen och i min värld är det fullt tillåtet att man är lat och passar på att njuta av lugnet då!

Tror att jag ska försöka mig på att läsa lite idag och så måste jag fixa lite saker som jag slarvat med på jobbet... har missat att lämna i ett papper som jag skulle gjort och jag vet inte vad som händer om dom inte får det, så det är väl bästa att ordna det och förhoppningsvis slippa mer krångel :)

Vad händer hos dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0