Till väggen och golvet?

Tittade på den förra bilden på på den stationära datorn och med den skärmen såg färgen lite bättre ut, så kanske ser det inte allt för tokigt ut hos er ändå?
Här kommer en bild som jag tog i butiken idag, tapeten ser nästan vit ut men den är svagt beige och samma nyans finns i mönstret på bården.
Vägmattan (eller tapenten som jag föredrar att säga, fast jag inte får för snickaren) är inte från samma företag men dom passade bättre ihop med varandra än dom färdiga förslagen :)

Detta är alltså vad jag har att välja om jag inte hittar nån helvit tapet eftersom alla ljusa som fanns i butiken hade inslag av grått och blått vilket inte alls blir snyggt när man har det mot brunt trä...


Kommentarer
Postat av: Sofia

ha ha väggmatta, vad roligt det låter!:D

På min skärm ser det inte så rosa ut så det blir nog snyggt:)

2009-03-02 @ 22:41:11
URL: http://thedream.blogg.se/
Postat av: allicen

"Sofia":

Haha! Jag vet :) det låter jättedumt och det dummaste är att man till slut inte vet vad han pratar om när allt heter matta... tapet är på väggar, mattor är på golv! så har det alltid varit och så borde det förbli!

2009-03-02 @ 22:52:03
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0