God morgon!

Jag vet inte hur jag ska göra med mitt prov... jag kommer inte kunna skriva det denna veckan som det var tänkt men jag vill inte gärna strunta i det heller och kasta bort allt arbete som jag lagt på inlämningarna! Får maila och kolla om det går att flytta fram det ytterligare lite till så hinner jag med att göra ett bra fördjupningsarbete också!

Tanken var ju att hela den här veckan skulle gå åt till studier men utan att överdriva kan jag konstatera att det inte gått nått vidare och inte heller idag kommer det bli nått gjort eftersom jag ska åka och hämta mammma på jobbet för att ta en tur till Örebro med lunch och lite shopping =) (inte ett ord om prioritering, ;) tack!)
Kanske kan jag passa på att köpa lite nya kläder för det börjar bli tomt i garderoben nu... någon skulle verkligen behöva köra ett tiotal tvättmaskiner här i Borgen :S

Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0