Om livet som kändisbloggare

Det är helt otroligt men efter bara några timmar som kändisbloggare står tidningarna på kö för att få träffa mig! Idag har jag varit med och gjort inte mindre än två repotage för olika tidningar! :O
Tyvärr kommer jag inte ihåg vad dom hette, men en av reportrarna sa i alla fall att hennes repotage skulle komma upp på nätet så jag hoppas att jag kommer kunna se vad det blev av cirkusen!

För övrigt är jag extremt trött idag (också) men efter tågresan hem är jag å andra sidan även väldigt glad eftersom det va min favvo som kom gående med serveringsvagnen! För bara någon vecka sen kom jag plötsligt på att han inte längre jobbade, men nu är han alltså tillbaka (utan att jag fått veta vart han varit...) och jag var ju självklart tvungen att handla och så passade jag även på att ge honom en (ett?) frisbee när jag ändå släpade med mig typ 2000 stycken på tåget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0