En sabla avslutning! =)

Nu börjar det tryta i bildarkivet som jag hade med hem från Genève men jag har sparat det bästa till sist! Det visade sig nämligen att en av Danskarna (vad annars?) hade packat med sig en champagnesabel hemmifrån (vilken jag för övrigt erbjöds låna när jag knackade på vid hans rum för att fråga om det fanns nån kniv till utlåning, haha!), och med anledning av det blev vi flera gånger under vår vistelse helt enkelt tvungna att inmundiga denna ädla dryck  =)

Under avslutningskvällen fick jag den stora äran att sabla en flaska, men som ni säkert förstår hade jag vissa svårigheter att samtidigt fånga det på bild för att kunna visa er, så istället har jag valt ut bilder från ett tillfälle när Finnarna i min grupp bjöd på bubbel för att fira att vårat projekt var färdigt (lägg här märke till humorn i rubriken)!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0