Utmaning

Mina guldklimpar sätter mig sannerigen på prov emellanåt och den här gången är jag osäker på om jag kommer att klara utmaningen.
En av guldklimparna från Värmland meddelade förra veckan att jag kommit med på en utbildning som jag sökt... jag var hela tiden skeptisk till det eftersom den är förlagd i Säfsen... jag är inte kompatibel med sånna ställen, men tänkte som så att man får offra sig... för kollektivet ;)

Efter att jag fått lite förhandsinfo (det är det som är så bra med Guldklimpar, att dom fixar allt man ber om!) har jag nu fått veta att jag inte kommer få bo på nått glossy hotell som jag inte heller trodde, utan istället kommer vi under typ fyra dagar att packas in i stugor med 5 BÄDDAR och bara EN dusch!!!
Jag blir lite yr när jag tänker på det och inte blir det bättre av att min jobb-mamma jäklas med mig genom att påminna om alla svårigheter jag kommer att ställas inför (såklart även dom jag själv inte kommit på ännu)! HUA!

Personligutveckling.nu -09? Fixar jag det?

Kommentarer
Postat av: "chefen"

Bil är nu bokad och jag hämtar upp dig på vägen, chefen blir du inte av med :P

2009-01-19 @ 21:51:06
Postat av: allicen

"chefen":

Oh my god! eller jag menar.. oh va roligt ;)

2009-01-19 @ 22:46:34
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0