Storm

Fy vad det blåset ute!
Egentligen hade det varit en jättebra dag att gå ut på en långpromenad eftersom jag kom upp i tid och sen blev ledig hela dagen... men det känns dock inte det minsta lockande att ge sig ut i ruskvädret som bjuds idag :(

Istället får jag hålla mig sysselsatt innomhus och nu till att börja med blir det nog lite städning, idag och/eller imorgon ska alla adventsljusstakar och stjärnor plockas ner från fönstren och lampor ska upp istället.. alla andra julsaker är ihopsamlade i matsalen i väntan på att packas ner i sina kartonger.

Har hittat gardiner som jag vill prova att sätta upp i matsalen men med tanke på hur mycket bestyr jag hade med att få upp dom som sitter där nu så får det vänta till lite längre fram i vår och istället ska jag koncentrera mig på att än en gång leta gardinkappa till köket... den här gången har jag dock inte någon plan över vad jag letar efter så det visar sig om det blir några framgångar på den punkten!

Vad pysslar du med idag?

Kommentarer
Postat av: chaos

Hejsan! Jag har sett ibland att du pysslar lite med pärlor...kan du göra stickmarkörer? Jag skulle gärna köpa några från dig, jag har inga alls och när jag stickar strumpor blir det lite svårt...det var bara en tanke! Allt gott!

2009-01-12 @ 13:08:03
URL: http://fabulouschaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0