Skadedrabbad arbetsdag :(

Idag var det sannerligen inte min dag på jobbet! Redan före frukosten råkade jag ut för det första övefallet för dagen! Det resulterade dock bara i fyra ymningt blödande rivsår på höger överarm till skillnad från det andra överfallet då en man kom springades emot mig och körde på mig för allt vad han vär värd med sin rollator!! :S
Till hans stora lycka hade hans modell ett tvärgående metallrör längst fram som gav lite effekt av det hela! Aj som satan säger jag bara vad ont det gör att bli påkörd på smalbenen!!! och som en extra bonus satt där också ett beslag med en stor skruv som lämnade ett snyggt litet märke i form av stjärnskruvs-blodblåsa.

Det är nog tur att jag är ledig imånn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0