Ritningsförslag

Som jag skrivit tidigare har jag fått hjälp av underbart snälla, duktiga och goa husdrömmen med inredningen till badrummet! Här kommer bilder på ett av hennes förslag =)



Det här förslaget har många likheter med den ritning som gjordes när snickaren va här tidigare... t.ex. toalettstolens placering plus att vi även planerade för att ha handfatet och bänken så som på den här bilden.
Som jag skrev tidigare idag så fick jag lite nya synpunkter i en av butikerna idag och på den nya ritningen som ska göras kommer bänken med handfatet inte att vara vid fönstret längre, däremot finns det en hel del andra små detaljer här som faktiskt visade sig vara rena fullträffen, precis vad jag gått och drömt om och dom kommer garanterat att vara med i det färdiga badrummet sen...

TACK än en gång!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättekul att man kunde hjälpa till med nåt! Jag älskar ju att hålla på med sånt å så är det ju mitt jobb oxå så...

Ska bli intressant å se det färdiga resultatet sen!

2009-01-05 @ 20:47:14
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0