klar?

Jag tror att jag har packat klart nu :)
Chefen har berättat att vi kommer åka kombi och jag räknar kallt med att jag får en tredjedel av bagageutrymmet samt hela baksätet att förfoga över!
Valde mellan den mellanstora väskan eller den lilla med en extra handväska (läs; bag) men när jag plockat fram det mesta som jag ska ha med insåg jag att den lilla inte kommer räcka till... det kommer heller inte mellanväskan att göra men för enkelhetens skulle tar jag den iaf och använder bagen till att frakta bland annat några törstsläckre samt kameran i =)

Jag är alltså i stort sett redo för stunden då det är dags att ge sig av och nu börjar jag bli lite nervös också... men det hör till, det blir jag alltid när jag vet att guldklimparna väntar :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så jättebra och roligt, men du är väl tillbaka till lördag? =)



Ska bli så himla kul!



Kram Kram

2009-01-29 @ 07:07:50
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0