Hästjobb?

Det tog mig en evighet att flytta väl valda inlägg från den gamla slask bloggen på Lunar över till allicens lillasyster... nu har jag bestämt mig för att lägga över mina favoriter från mail mapparna också (fördelat på kategorier i form av person och självklart även i kronoliogisk ordning).

Det kommer nog att bli en toppen terapi för mig att få allt i en följd... när man går tillbaka och läser så ser man ganska tydligt att det aldrig var så som jag trodde och på nått vis känns det som att jag borde be om ursäkt för min envishet, men eftersom jag inte kommit till insikt riktigt ännu skiter jag i det och fortsätter, korkad som jag är, att hoppas ett tag till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0