Biffar med grekisk wok

Jag äger ingen wokpanna och har till följd av det aldrig wokat nånting förut... Till dagens middag skulle det dock vara en grekisk wok bestående av lök, potatis, oliver, tomater och fetaost, man kunde välja att göra den i wokpanna eller i en vanlig stekpanna.
Som ni förstår valde jag det senare alternativet och jag vet inte om det var där det gick fel... men jag tvivlar på att det var tänkt attt woken skulle se ut som stuvad potatis med tomater och oliver i, eller? :S

Som tur är blev biffarna i alla fall goda... och många... vilket betyder att det kommer att serveras biffar till lunch i borgen även imorgon, men då med mos till :) "wok" blir det iaf inte, den ligger bra där den ligger; i sophinken =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0