Badrums shopping

Det blev Örebro och badrums span idag =)
Mycket är det att hålla reda på och mycket är det som måste bestämmas... har efter mycket letande och mycket jämförande hittat en kommod som stämmer överens med mina önskemål, men själva ritningen kommer nu att omarbetas igen efter lite bra tips från en säljare.

Lite tröttsamt att börja om nästan helt från början men i längden vinner man mer på det, plus att det kommer göra det möjligt att genomföra endel ändringar som annars hade fått prioriteras bort.
Vad det gäller valet av inredningen så visade det sig i slutändan att det blivit den modellen som jag klippt ut ur en tidning som inspiration, det måste väl ändå betyda att det är favoriten framför andra och kan väl omöjligt bli ett felval???

Imorgon ska jag titta och räkna lite mer så kan jag förhoppningsvis ringa till butiken på onsdag och lämna ett första besked!! Wiiieee!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0