Visheten uteblir :(

Syrran har ju varit här idag för att se om hon kunde hjälpa mig med läsningen, men det gick väl inte riktigt som planerat... hon visste inte heller vilka svar som kunde tänkas förväntas på alla konstiga frågor och nu känns det som att jag bara har en enda möjlighet kvar och det är att ringa till uppslagsverket, förlåt: morfar.

Nea tittade bara på mig när jag sa det och varnade mig för att jag skulle bli sittade i ett två timmar långt samtal om saker jag inte förstog men i det här läget känns det som att jag lika gärna kan lyssna på honom när han pratar om alla krigande kejsare han känner som att jag sitter och sirrar ner i boken med tårfyllda ögon.

En av frågorna jag ska besvara är "varför det här kapitlet är viktigt att lära sig" det enda svaret jag kan komma på till den frågan är "jag har ingen aning, jag tycker att det verkar vara mest på hittat crap" men jag gissar att det inte ger någon stjärna i kanten...

Kommentarer
Postat av: sarah

Åhh tusen tack för awarden! :D .

Du är så gullig!

Ska ta den när jag kommer hem på söndag !

Kramar!!!

2009-02-20 @ 09:31:25
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0