Titthål

Det har varit ganska tyst om badrummet nu ett tag och det beror helt enkelt på att det alltid är bestämt att den ena eller den andra skall höra av sig, för att sen inte göra det...

Först väntade jag på snickaren... i sex veckor
Sen väntade jag på varuhusgubben... i tre veckor
Efter det väntade snickaren på mig... också i tre veckor
och nu väntar jag fortfarande på offerten från varuhusgubben...

Eftersom det snart gått en månad sen varuhusgubben var här så tänker jag inte anlita honom (men offerten SKA jag ha, den har jag betalat för!) så nu är det bestämt att snickaren ska börja snickra, men jag väntar på att få veta när och han väntar på att få vet vilken matta och lite sånt som ska användas :)

Det här är nog snart klart eller vad tror ni? ;)

Hur som helst så finns det en passbit brevid garderoben där det går någon form av rör innanför och för att ta reda på hur mycket plats rören tar sen när man inte behöver anpassa måtten efter garderoben som inte ska vara kvar, så fick det helt enkelt bli en liten titthålsoperation och med det kan man väl säga att renoveringen är liiiite på gång iaf =)



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va jobbigt de är med allt väntande... men kul att det är i gång! Tur att man har sig en egen handyman så att saker o ting blir gjort relativt fort! Hoppas du får en fin dag! Kram Jenny

2009-02-19 @ 08:45:36
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0