Läggdags

Har läst några sidor i boken ikväll, hann inte så långt eftersom jag inte ville missa varken 'advokaterna' eller 'raw'! Något som jag dock kan konstatera efter bara ett tiotal sidor är att jag tycker att det är sjukt svårt, och då menar jag verkligen s v å r t, måste komma på nått sätt att ta mig ur hela det tankesättet för det gör det ju inte lättare precis.
En bra grej kanske kunde vara att snacka lite om gamla greker med mitt levande uppslagsverk (läs; morfar), han känner ju alla dom där gubbarna och kan säkert lära mig en massa bra saker...

Kanske hinner jag läsa lite mer imorgon men jag måste även samla lite kraft inför en eftermiddag på kontoret, kan bli mycket att göra med både dom gamla och dom nya uppsägningarna, inga roliga samtal precis om än väldigt lärorika för min del :(

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0