Jag måste shoppa!

Om någon vecka skall jag iväg på kryssning och temperaturen i hjärnkontoret stiger för varje dag av allt funderande på vad jag ska ha för kläder... men precis när hjärnan håller på att bli överhettad så får jag en uppenbarelse, efter att ha kollat på melodifestivalen är jag lite glad att jag inte bestämt mig ännu! jag hade ju aldrig prickat rätt utan all inspiration som detta underbara program bjuder på :)

Jag måste helt enkelt införskaffa mig ett stycke nätstrumbyxor och ett stycke badräktsliknande plagg (gärna med antydan till kameltå) och sen är det bara att köra några inövade moves och kvällen kommer bli en hit!

Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer bli urtjusigt!

2009-02-22 @ 10:46:14
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: allicen

"Anna":

Det tro jag med! ju mer jag tänker på det ju mer känns det som min grej ;)

2009-02-22 @ 10:53:33
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0