God morgon!

Idag skulle jag egentligen varit helt ledig eftersom jag redan jobbat en halv vecka och sen ska jobba hela helgen, det blev dock inte som jag tänkt mig eftersom jag blev tillfrågad om jag hade möjlighet att sitta med på ytterligare en anställningsintervju idag.
Det går ju ganska fort och så tycker jag ju att det är både roligt att vara med, men också väldigt utvecklande för min egen del, så jag sa att det skulle gå bra.
Måste försöka få tag på lite papper innan bara så jag hinner läsa in mig på ansök också :S

Förutom det måste jag ägna mig åt lite läsning idag... jag ligger grymt mycket efter och det måste bli ett slut på det nu! Tyvärr visar sig inte borgen från sin bästa sida och det är svårt att låta bli att sätta igång med städning när mans er att det verkligen behövs!

Nåväl... det är ju hur många timmar som helst kvar på det här dygnet =)
Hur är det med dig idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0